Släktträff på Grönan igår...

... och vi var ju inte ensamma där direkt. Herregud, va me folk!
Men en trevlig eftermiddag hade vi tillsammans, ett glas gott vitt vin i solskenet, femkamp i det fina vädret och när det helt plötsligt började ösregna och då menar jag verkligen ösregna så passade vi på att käka middag tillsammans inne på Tyrol-restaurangen innan det var dags att tävla igen.
Inte vann man femkampen heller men det är ju kul att som alltid få se någon anna vinna, jag har lärt mig att man ska glädjas åt andra så det är väl bara gör det! Även fast det svider i "dålig förlorarhjärtat"!;-)
Var verkligen kul att träffa alla igår under så avslappnande förhållanden, inne på ett nöjesfältet. Har inte träffat J:s släkt så överdrivet mycket tidigare. Mest bara snabbisar och då hinner man inte lära känna varandra särskilt mycket.
Igår kändes det dock som att "spärren" släppte och numera känner jag mig mer som en i gänget på något sätt. Härligt, då kanske man kan slippa vara nervös över nästa träff!;-)

Blev en lång dag och jag kan säga att jag var helt slut när vi kom hem, gick som på helspänn hela dagen och det tar på krafterna! Jobbigt för psyket med så mycket folk runt omkring och även fast det stundtals var skitjobbigt är jag otroligt stolt över mig själv som tog mig dit och fixade att va kvar hela dagen. Ett steg framåt i rätt riktning, stolt!

Idag är jag helt slut och då menar jag verkligen helt slut! Det tar på krafterna att ge sig in i såna här utmaningar. Det som för så många är en självklarhet att ge sig på och roa sig med, var en självklarhet för mig också förut men nu är det ett helt projekt att att ta sig igenom. Men som sagt så klarade jag det trots allt över förväntan och jag måste erkänna att det ändå ger mig lite mer energi inför dagen.

Nu ska jag mixa mig en smoothie på naturell yoghurt, björnbär, hallon och lite andra frukter. Det får bli min frulle idag!
Ikväll hoppas jag på mys med familjen H, skulle behöva det. Längtar efter närvaron av mina älskade vänner! <3

Puss och ha en lovely söndag allihopa!



Tur som en tok!
Man kan tydligen ha tur både i kärlek och spel!;-) Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0