Shoppingdax igen!

Blev drygt en och en halv timmes solande, sen fick det räcka för idag för min del då jag höll på att fullkomligt flyta bort!
Men skönt är det, ljuvligt och jag önskar sommaren vore mycket, mycket längre än vad den är så man fick njuta mer av den underbara värmen.

Har slängt i en maskin tvätt och det jag hängde tidigare ute på balkongen är redan torrt och väntar på att vikas in i garderoberna. Helt otroligt va fort det torkar trots att det varit skugga där fram till nu plus att det ju faktiskt inte fläktar så mycket heller.
Ja sakta men säkert börjar man väl komma ifatt med hemmet, ser bedrövligt ut för tillfället men orka va inne och städa när man kan vara ute i friska luften och ha det bra. Dammråttorna ligger säkerligen kvar ett par dagar till och vill dom flytta så får dom!;-)

Alldeles strax kommer min käre mor och hämtar upp mig så ska vi åka och handla blommor tillsammans. I flera veckors tid har jag varit pågång att köpa lite fint till balkongen men aldrig riktigt fått tummen ur... Men nu är det alltså dags så snart så blir det lit mer liv där ute.
Dra på sig en kjol och en tröja nu då kanske, passar sig ju inte att glida runt i bikini hela dagarna och särskilt inte ute iaffärer bland folk!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0