Parken Zoo

Om vi har vädret på vår sida nästa vecka, dvs. solsken så blir det en tripp till Parken Zoo i Eskilstuna.
Jag och Jocke ska ha Anders o Johannas son William på dagarna när dom jobbar så jag och lillskrutten ska få åka och träffa djuren i parken, förhoppningsvis få bada, åka lite karusell och träffa Fantomen i fantomengrottan! Världens bästa Elias ska följa med också och så även min kusse och hennes lille son Max.:-)

Ska bli jättemysigt att få en heldag med både Wille o Elias, mina favoriter och även att få umgås en heldag med kussen, det är inte varje dag det händer nu för tiden tyvärr!


Ni kan väl hålla tummarna för att vi får bra väder i nästa vecka hörrni, i varje fall nån av dagarna så vi kommer iväg! :-)
Tror vi kommer få en toppendag tillsammans allihopa och jag längtar!

 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0