Onsdag...

...Dagen som inte började så bra men som tillslut slutade med mysig middag.

Vaknade med sprängande huvudvärk och yrsel, vid försök att ta mig in på toaletten så svimmade jag av. Jag som innan jag blev sjuk aldrig svimmat har verkligen fått känna på hur det känns, både en två och fem gånger den senaste tiden.
Blev till att krypa ner i sängen igen och hälla i mig litervis med vatten.
Känner mig fortfarande matt i kroppen och yrseln sitter i, så obehagligt när man går och inte riktigt har kontroll över sig själv. Vet nog vad det beror på denna gång iaf, är lite slutkörd helt enkelt och tillslut så säger kroppen ifrån helt enkelt!

Blev bjuden på middag hemma hos syster och hennes sambo tillsammans med mamma och pappa nu ikväll. J jobbar så jag åkte iväg utan honom och eftersom jag ska vara barnvakt åt Elias över natten så tog jag honom med mig.
Sallad med ostfylld färsk pasta och massa grönt och nyttigt fick vi serverat, supergott o nu är jag så mätt så magen står i fyra hörn!
Nu kollar jag och Elias film, "Min stora kärlek". Sett den förr men lagon att slötitta på samtidigt som jag surfar runt och försöker hitta ett passande tyg till sänggaveln som jag ska klä om!

Nu ska jag koncentrera mig på filmen ett tag och sen surfa vidare bland tyger i massor.
Sov gott, vi hörs!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0