Måndag igen då...

Idag har jag haft mysdag, verkligen unnat mig av livets goda såsom trevligt sällskap,  bakverk och god mat. Är det semester så är det! Vet inte om man kan säga att jag har semester men...låtsas kan man ju;-)
Varit på café med moster, kusin o mormor med sambo, gått en sväng på stan och shoppat lite tröjor, det kan man aldrig få för mycket av. Ja varken shopping lr tröjor alltså! :-)

När jag kom hem hade J fixat middag, kött med sallad o kräftstjärtar och sås. Så jäkla gott!!! Han kan han min prins...
Jobb står på hans agenda inatt så jag är själv... Inge vidare kul då psyket inte är på topp för tillfället. Därför fortsätter moster o jag att mysa, nu hemma hos dom. Vi kollar film och dricker kaffe och syndar med potatisskruvar;-) IMorgon blir det en lång, lång promenad på förmiddagen!!!



Fortsätta mysa nu ska jag...Höra sen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0