Keno, lett å vinne;-)

Jag klagar alltid på att jag aldrig vinner nåt. Kom på häromdagen att det ju inte är ett dugg konstigt eftersom jag sällan spelar!;-)

Så, numera spelar jag Keno, varje dag har jag bestämt mig för. Kostar lagom mycket tycker jag, är för snål för att lägga större summor. Dom stora pengarna kan jag ha roligare för, haha.
Började spela igår, och hör och häpna så vann jag både igår och idag!:-) Inga stora summor, 15 kronor igår och 5 kronor idag, en droppe i havet men sakta men säkert kan jag samla ihop till min drömvinst!
Nybörjartur kanske jag haft, men känner för mig att storvinsten nog kommer imorgon. Tredje gången gillt liksom, är väl så man brukar säga! Imorgon när jag kollar mitt spelkonto (Ja, seriöst värre så har jag numera ett alldeles eget spelkonto)så sitter nog miljonvinsten där ska ni se!

Jourusatte, drömma kan man ju göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0