Jourusatte!!!

Jävlar i min lilla låda vilken dag det varit idag, upp och ner och bak o fram.
Tog hus i helvete när jag meddelade för J att sängarna skulle dröja ytterligare en vecka. Eller hus i helvete var väl att ta i men lackade ur ordentligt gjorde han iaf. Efter diskusion beslutade vi att ringa och stryka hela ordern!
Sagt och gjort, efter mycket om om men var ordern struken och pengarna tillbaka får vi inom två veckor. Annars ni!
Hyrde stor bil på Ok nu ikväll och åkte till Västerås, inhandlade sängar där istället. Fan va handikappad man är utan dragkrok i såna här lägen, eller jag är väl iofs handikappad överhuvudtaget som inte ens får tummen ur och skaffar det förbannade körkortet. (Men det är ju en helt annan jävla historia!!!)

Ja och innan det här då så var vi till Veterinären me vovsingen som tydligen har svampinfektion och massa vita blodkroppar i örat. Uäck!!! Men stackarn va ont det måste göra, och för att inte tala om vad det måste klia!
Hundrafemtiotusen kronor senare så hämtade vi ut medicin så nu ska hon väl slippa det läskiga kladdet snart får man hoppas!


Ja och annars då? Jo men lite snabb shopping på ica så man inte faller ur och lite annat krafs som var slut hemma. Städningen hemma fblev väl inte osm jag tänkt mig,tiden räckte inte till men nu ser det iallafall inte ut som ett bombnedslag längre.
Ja, en hektiskt dag som sällskapats av ångest upp till öronen och en hjärtklappning som heter duga. Jag är bra slut i både kroppen och knoppen och nu behöver jag vila. Hoppas verkligen det hjälper och får bort ångesten tills imorgon, orkar inte med det här längre. Även fast det går längre och längre mellan gångerna och man kanske skulle vara glad över det så är dte svårt att tänka så när ångesten känns betydligt kämpigare att handskas med vissa av gångerna. Vad göra undrar man?!

Nu min kära vänner ska jag ta mig en dusch, mysa i soffan och sen krypa ner i nya bingen med nya, fina lakan och förhoppningsvis sova gott heeeela natten! Kan jag inte sova ska jag be J att slå mig hårt i huvudet med hammaren för nu får det fanimig vara nog. Jag måste få sova för att orka!!!

Godnatt och Trevlig Helg! <3

Kommentarer
Postat av: Fru P

Hoppas du fick sova riktigt skönt!!

2009-07-04 @ 23:18:25
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0