Jävla telefonköer!

Jag fullkomligt hatar att sitta i telefonköer, fan va tråkigt det är rent ut sagt!
I trettiofem minuter har jag setat nu och försökt komma fram till veterinären. Hunden har nog öroninflamation igen:-(
"Just nu är det många som vill ha hjälp, vi jobbar så fort vi kan för att du ska få hjälp"...  bla, bla, bla
Seriöst, har man bara en stackars telefonist som ska ta emot alla samtal eller är det helt enkelt så att all personal gått på kafferast?

Känner mig lite grinig nu men verkligen hatar, hatar, hatar att vänta!!!

Inte nog med det, ringde för att bekräfta hemkörningen av vår nya säng som var bokat till på måndag. Nu ligger dom efter i deras utkörningsschema så inte förens måndag veckan efter får vi hem då!  Gaaaaaah, jag vill ha dom NU!
Inte kan man hämta dom själv heller då dom tydligen är bortakörda från varuhuset och står packade på nån central nånstans i Stockholm. Adressen dit fick jag inte heller, va det nu är för hemligt ställe som man inte kan lämna ut adressen till?!

Allt är det jävla regnets fel tror jag!:-(


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja men det är ju den platsen de visar på tv!!! jag spelar in den reklamen och tittar på den i slowmotion så ska jag nog kunna lista ut var det ligger så kan vi åka och hämta er säng :) Jag är så jäkla bra!!!

2009-07-03 @ 18:02:31
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja eller bra och bra förresten det var väl å ta i men jag duger ibland ;)

2009-07-03 @ 18:03:17
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Fru P

Håller med helt o fullt. Telefonköer är nog topp 10 på "Saker Fru P hatar". Bilköer kommer tätt innan.



Tålamod är något jag inte har. Tyvärr.



2009-07-03 @ 20:04:04
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0