Hungrig!

Sitter här och väntar på mat, kom på för en stund sen att det var länge sen jag stoppade något i magen. Har ingen som helst hungerkänsla när det är så här varmt. bara jag får i mig massa vätska så funkar jag ändå, ja fram tills klockan är så här dags. Då börjar det kurra lite när kroppstemperaturen sjunker.
Är ju sällskap till världens bästa Elias idag också och vi lyxar till det med kebabpizza till honom och en avocadosallad till mig. Orkar helt ärligt inte ställa mig i köket nu!

Imorgonär min älskling ledig och så även resten av helgen, ska bli så mysigt att ha honom hemma. Behöver det nu känner jag! Grönan och femkamp på lördag med Jockes släkt står på shemat inför helgen, gäller att på något sätt ladda batterierna tills dess. Har ingen som helst lust nu, eler snarare ingen ork även fast jag verkligen vill dit och träffa dom. Hopaps jag känner mig piggare och klarare i knoppen tills dess och att vi får en toppen eftermiddag!

Nu kommer maten vilken minut som helst så dags att duka fram glas och bestick.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Nina

Myyysigt hörni!



Jag vill oxå till grönan, köra femkamp o hörja fritt. Ska nog föreslå det för husbandet tror jag... sen hänger de väl lite på vädret nu!



KRAM & PUSS

2009-07-03 @ 09:23:02
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vill också dit, vi kanske kan ta en tripp tillsammans någon gång

2009-07-03 @ 17:34:58
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0