Godmorgon!

Ja fy fan hörrni, igår va man inte så uppkäftig vill jag lova. Kände mig rätt så ynklig där när jag ett tag inte ens kunde ta mig från badrummet in till sängen utan fick sova en stund på badrumsgolvet. Hua, hoppas jag slipper må så där igen!

Imorse vaknade jag iallafall av att jag var hungrig, vilken härlig känsla det var. MIxade mig en smoothie med bär, frysta men så jäkla gott ändå. Fick behålla den också och bara det smakar ju hallon kan man säga;-) Har fortfarande muskelvärk men det är ju ganska vanligt efter en sån här resa kan jag tänka mig, känner mig typ överkörd och helt matt i kroppen.

Precis fått ett samtal från mina föräldrar, dom lyckostarna är på roadtrip med ett par kompisar. Ända till Kroatien ska dom åka och väl framme där har dom hyrt en värstingvilla att bo i under ett par veckors tid innan det är dags att köra hemåt igen. Just nu befann dom sig i Prag, strålande sol och tokvarmt.
Är ju inte utan att man blir avundsjuk,allrahelst idag när det verkligen tokregnar utanför fönstret här hos oss. Så tråkigt, nu vill vi ha soool igen ju. Hoppas verkligen inte solen har tappat bort vår adress så vädret fortsätter såhär hela sommaren, då lovar jag att jag blir galen på riktigt!

Ge mig sooool och energi, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0