Gääääääsp!

Jag är trött som ett as, stora påsar under ögonen och helt vimmelkantig i skallen...
Men kan inte somna om så är väl vaken jag ska vara helt enkelt! Eftersom jag ändå  varit vaken ett bra tag så gjorde jag iordning frukost till J som alldeles strax åker iväg till bygget igen. Idag ska takstolarnapå, wihoooo va fort det går.
Vi va dit en sväng igår och mycket har blivit gjort sen jag var där sist även om det bara är ett par dagar sen. Kommer bli riktigt bra, hoppas bara det fortsätter flyta på i sån här takt nu när det äntligen börjar hända grejer!

Vad dagen idag har att erbjuda har jag inte riktigt koll på för tillfället. Vet iallfall att Syster min håller på och flyttar så kan tänka mig att hon behöver lite hjälp och avlastning med allt som måste göras.
Jag skulle också behöva åka en sväng till IKEA, inte mig emot som ni vet så hoppas det hinns med. Sen har vi även bestämt oss för att köpa diskmaskin hem hit till lägenheten så checka in utbudet av det skulle också behöva göras.
Fan va skönt det ska blir då förresten, slippa diska! Va me tid man komer spara och ha över till annat, mycket roligare saker!:-)
Ja, jag har lite att pyssla med men sn får vi se hur mycket som kommer bli gjort. Som sagt så är jag otroligt trött just nu så dagens första uppdrag blir att försöka somna om, vad jag sysselsätter mig med sen återstår att se!

Hörs senare... PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0