Fy fan ...

Fy fan säger jag bara, fy fan!
Jag har noll kontroll över läget just nu, önskar verkligen man hade nå superkrafter och kunde styra allt som hände och sker. Tyvärr är det ju inte så det är så är väl bara att finna sig i skiten som är...
Folk i min omgivning mår dåligt, när dom mår dåligt så mår jag dåligt! Man vill så gärna hjälpa och få dom att må bra, vänder ut och in på mig själ men vad jag än gör så kan jag ju självklart inte styra över allt som sker, än heller inte vända allt det negativa till positivt.

Kanske man måste inse att man inte är någon superwomen, inga extra krafter som gör att man orkar eller klarar av att stötta mer än andra.
Får som tvångstankar att jag måste ordna upp allt, så jävla dumt med tanke på att vissa grejer är mellan två parter vilket innebär att det bara är dom som kan lösa allt. Det tar tid och det måste man nog inse.
Stötta och finnas där kan jag göra, men har så svårt att begränsa mig till det när folk fortfarande mår dåligt trots att man finns där. Det är då jag behöver dom där superkrafterna, tack!

Jag går omkring med nerverna utanpå kroppen, instabil och nervös hela tiden...minsta lilla grej får bägarn att rinna över och tårarna att rinna längs min kind. Oroskänslan finns där, hela tiden och det tar på krafterna. Det här är inte vad jag behöver, absolut inte just nu när det är så nära att börja jobba...att jag alltid kommer få leva med den här oron, det vet jag, Däremot måste jag lära mig hantera den, blev så uppenbart i det här läget att jag är kass på det. Vill så mycket, så mycket som jag innerst inne vet att jag aldrig kommer kunna, det gör ont att inse det

NU vill jag ha en vändning igen, den här gången för alla andras skull. För er som mår dåligt och som behöver den. Tänker på er och gör allt jag kan för att allt ska bli så bra som möjligt!

Puss

Kommentarer
Postat av: Fru P

Men du... du verkar vara en genomfin människa men du får aldrig glömma bort dig själv! För att om du skall fortsätta vara en genomfin människa så måste du sätta dig själv i första prio någongång också.



Glöm inte det.

2009-07-29 @ 14:44:06
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men gumman, glöm inte bort dig själv i allt och lova att du säger till om du behöver mig till något puss Love you

2009-07-29 @ 17:23:40
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Fru P o Johanna, tack gulliga ni! Ska försöka, men som ni båda vet är det lättare att ta hand om andra än sig själv! Tack raringar! Puss

2009-07-30 @ 01:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0