Det är vaaaaarmt!

Herregud vilken hetta, inomhus går ju inte att vara nu när det är så här varmt.
Gjorde ett försök att ge mig på hushållssysslorna men det fullkomligt rinner om mig bara efter diskning och hängning av tvätt.
Nu lämnar jag resten tills det blir lite svalare, har fläkten på högsta så förhoppningsvis är det något behagligare lite senare.
Tills dess tar jag på mig bikini och lägger mig raklång ute på gården, är skugga på balkongen än så länge så där blir man ju inge solbränd. Kanske är bäst att smörja in sig en sväng innan, häromdagen brände det rejält så var alldeles knallröd på brösten. Att jag alltid ska göra samma misstag år efter år?;-)

Njut solen, vänner!
Puss o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0