Tisdagmorgon...

Godmorgon, Godmorgon! Ja för första gången sen urminnes tider har jag faktiskt sovit riktigt bra inatt! Än är inte sömnen som den ska men börjar iaf bli sammanhängande och slår dom annars hattiga två-tre timmarna! Härligt att få sova så man kan tänka lite klararae om dagaran och slippa gå i en dimma! Säkerligen är det härligare för min omgivning också som slipper spendera tid med en zombi!

Jag är på jakt efter ett nytt vardagsrumsbord. Vill ha ett runt gammalt pelarbord som jag tänker måla om i svart. Skulle passa så bra i vardagsrummet till resten av möblemanget! Finns faktiskt en hel del på Blocket men dom flesta är många mil hemifrån och hur långt som helst kan man ju inte åka för ett bord! Leta vidare eller så tänker jag bege mig iväg på första bästa auktion här i närheten. Vill ha en sån där gammal. tvåarmad golvlampa också med lampskärmar att klä om i passande tyg och sånt borde det ju finnas gott om på just auktioner tycker jag:-)

Jaha, vi får se vad vi gör av denna dag. Darlingen min ska jobba några timmar nu på dagen, fattar inte hur han orkar flänga och fara som han gör mellan sitt heltidsjobb och sen sitt andra jobb. Han är duktig min prins och jag hör honom aldrig klaga att han är trött även fast han ibland är igång ett dygn i sträck! Ska nog laga hans för tillfället favoritmiddag tills han kommer hem, Färsbiffar med fetaost,tomat o basilkafyllning. Kanske en härlig tzatsiki och råstekt potatis till det! Mums nu blev jag hungrg så dags att fixa frukost!


Lägtar efter min Johanna och hennes familj. Skulle ha åkt dit igår men Wille har sjuknat om så vågade mig inte dit med risk att bli smittad:-( Hoppas han blir frisk snart lillplutten, främst för hans egen skull men också så vi kan träffas!

Ha en bra dag vänner!

Kommentarer
Postat av: Nina

Men du..bodde inte du i v-ås? här i närheten har dom auktion varje söndag. där har jag köpt vårt pelarbord som jag målat vitt....



Kramar

2009-01-13 @ 10:46:46
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Johanna Viksell

Vi längtar efter dig också, håll tummarna för att han blir bättre snart

2009-01-13 @ 13:35:37
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0