NU är det bekräftat!

Jag är korkad och helt sjukt oallmänbildad! Vi har spelat Buzz hos ett par goda vänner ikväll och jag kom återigen sist! Helt sjukt va korkad jag måste vara;-)
Nej men skämt o sido så har vi haft en trevlig fikastund hos M och C nu ikväll, va ett tag sen vi träffades så våra munnar gick i ett då vi måste uppdatera senaste tidens händelser! Lika kul att ses som alltid. Kollade också igenom foton från vår gemensamma resa i augusti, fick oss alla att längta till solen och värmen igen och vi blev så sugna på att boka en solsemester! Tål att tänkas på men vore så härligt och välbehövligt för oss alla!

Jag har fortfarande ont i kroppen men någon riktig förkylning verkar inte bryta ut, skönt men är heller inge kul att gå och känna sig småhängig. Nu börjar även Jocke känna sig hängig sp vi får se hur det blir med det här, håller tummar och tår för att vi slipper bli sängliggande i nån influensa iaf!

Bädda i nytvättade lakan i sängen nu innan det är dags att krypa till kojs!

NattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0