Klant, klant, stoor stooor klant...

Ja det är jag det.
Skulle hälla i en skvätt mjölk i min tekopp och eftersom allting ska gå så inihelsike fort för mig jämt(ska helst ha hunnit dricka upp mjölken innan jag hällt upp den,typ. Alltid ligga minst ett steg före!) så tappar jag det nästan nyöppnade mjölkpaketet vilket resulterar i mjölk över heeela köket. Jag menar verkligen heeeela, helt sjukt va det kan skvätta långt!

Bara att torka och skura, tog ett bra tag kan jag lova!

Inte nog med det...
När jag sedan avslutat torkandet och det är dags att svabba av golvet med golvmoppen tar jag i så hårt när det är dag att vrida ur moppen så hinken välter!!!
Joooo, det är sant. Det finns så här klantiga människor och jag är en av dom!


Jaja, man kan inte alltid ha turen på sin sida så idag är alltså definitvt inte en bra dag att köpa lott på!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Eller så är det precis vad du ska göra! köpa en lott alltså. För med så mycket otur, så borde du ju vinna eftersom den lott du inte köpte bara för det var en otursdag troligtvis inehöll en storvinst! Är du med?

2009-01-07 @ 09:51:56
URL: http://frejzan.blogg.se/
Postat av: Johanna Viksell

Men lilla gumman det låter som om jag smittat dig ;)

2009-01-07 @ 12:34:28
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0