Grattis Mamma!

Idag fyller min älskade mamma år, Hipp Hipp Hurra!!!<3

Ska alldeles strax åka iväg på födelsemiddag samt lite fika!

Blev inget Ikea idag tyvärr, tiden räckte som vanligt inte till. Har däremot hunnit med en storstädning hemma hos J, fixat med en massa tvätt samt tagit med vovven på en riktigt lång promenad. Kan allså med gott samvete slå mig ner vid dukat bord och kanske till och med festa till på en kaka till efterrät även fast det är mitt i veckan, någon belöning för hårt slit måste man ju få;-)
Mamma har bakat morotsmuffins med philadelfia glasyr och små morotsstavar på, dom ska tydligen vara jättegoda så en sån ser jag fram emot! Kan lägga upp receptet senare för er som vill...

Nu möta upp syster som snällt hämtar mig. J ska ju jobba så blir inget kalas för hans del. Gör honom nog ingenting då han liksom min far inte är särskilt förtjust i stora släktkalas;-) Blir alldeles för mycket folk på en och samma gång och jag håller med dom om att det kan bli lite för stimmigt!

Hörs senare, Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis grattis från oss Viksellare till en fd Viksellare ;) jag vill också ha morotskaka med glasyr ;) och nej tack du ska absolut inte skriva ut någe recept här i bloggen innan jag bantat färdigt!!!Puss

2009-01-28 @ 18:07:45
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0