Gäääääsp!

Suck, är så trött så ögonen blöder. På väg in i en svårt att sova period nu igen, dom kommer alldeles för OFTA nuförtiden!
jag är jätte. jätte trött när klockan börjar närma sig midnatt men väl liggandes i sängen kan jag verkligen inte slappna av , skingra tankarna och slumra in!
Så jäkla irriterande då allt bara blir pannkaka när man är trött, jag blir lättretlig och på allmänt dåligt humör. <inte känns det ju et dugg bättre av att se påsarna under ögonen och dom rödspränga annars så vita ögonvitorna!
Jaja, nog om det!

Lille William är sjuk. stackarn har dubbelsidig äroninflammation och har haft feber i flera dagar.Tycker så synd om små barn när dom blir sjuka, så hjälplösa på något sett. Nu har han iallafall fått penicilin och när jag pratade med Johanna imorse så hade febern gått ner så det går åt rätt håll iaf. Han måste ju inna bli frisk innan han ska börja på dagis om bara ett par veckor, lillplutten börjar bli stor kille. Inte klokt vad tiden går fort!

Vi hade ju tänkt bjud hem Johanna, Anders och William på middag ikväll men det får vänta tills plutten mår bättre!
Nu ska jag hoppa in i duscen och senska vi åka iväg och uträtta lite ärenden Jocke och jag!

Trevlig lördag alla!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mums det hade varit gott, så jäkla trött på hämtmat nu men ikväll har jag bestämt att det blir hemgjort potatismos och köttbullar :)

2009-01-03 @ 15:45:26
URL: http://fruviksell.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0