2009-01-05

Förkylningskänslan och det onda i min kropp håller i sig och idag har varit en riktig slödag. Kunde ju inte somna om efter att ha vaknat vid fyra inatt och det gjorde mig ju inte heller direkt piggare under dagen.
Ganska skönt ändå att bara slappa på soffan ändå när det är så ruskigt kallt utomhus.Hoppas dock att jag är piggare imorgon för att slöa flera dagar i sträck är inte min melodi!

Trodde vår ny boxer skulle komma idag men icke sa nicke. Den vi har nu har pajat och kan inte läsa av alla kanaler på programkortet så utbudet av kanaler är inte brett för tillfället, tråkigt när man är van att ha mycket att välja mellan.
Blir 2½men tittande klockan nio och efter det är det dags att klä sig varmt och rasta hunden!

Jaha, Trettondagsafton imorgon, det hade jag helt missat! Älsklingen jobbar inatt och även imorgon natt så något helgfirande blir det inte för våran del.  Inte vad jag vet nu iaf!

Nu,koka thé och skära iordning lite fruktsallad! Smarrigt och bra mot förkylningen!
Trevlig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Johanna Viksell

Va duktig du är som orkar koka ihop en fruktsallad vid den här tiden, själv orkar jag knappt tugga maten just nu ;)

2009-01-05 @ 21:41:57
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Johanna: Blev så sugen så har inge annat val;-)

2009-01-05 @ 22:04:27
Postat av: Emilia Viksell

Fruktsallad är mumsigt:) Jag käkar mycket fruktsallad också nu så man borde inte lyckas bli sjuk längre , hihi:)

2009-01-06 @ 14:11:29
URL: http://emiliaviksell.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hallå där! Idag är sista chansen att få en billig bloggdesign om du skulle vara intresserad! Om inte, ha en bra dag :)

2009-01-06 @ 14:18:32
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0