Ny vecka igen då!

Jaha, måndag igen då efter en helg som ju som alltid springer förbi!

Blev ett par dagar i Enköping för mig, onödigt att åka fram och tillbaka då jag hade ärenden inbokade både fredag och lördag. Jocke har ju som sagt jobbat så hade ju ingen att komma hem till heller så då kändes dte som en smart lösning!
Kändes konstigt att vara ifrån varandra även fast det bara var över två nätter och även fast det bara var ett par mil emellan oss. Man är van att man ses varje dag och saker som annars är självklara uteblir, tråkigt men man vet ju ändå var man har varandra och att man snart ses igen! Även fast jag haft en mysig helg på alla sätt och vis så var det underbart att få komma hem och slänga sig i armarna på min J igår, dock bara en kort stund då det var jobb som gällde för honom hela natten till idag.

Som sagt så har jag haft en supermysig helg med vänner och familj med allt ifrån mys i soffan, kortspel, god mat och shopping.
Fyndade faktiskt ett par Lee jeans för endast 300:-, som hittat och kommer snart återvända till den butiken i Barkarby Centrum då det bara blev en snabbis under tidspress denna gång!  Fanns en massa jeans till lägre priser än de redan nedsatta outletpriserna där så då gäller det att passa på:-) Det roliga med mig, lr kanske ska säga det konstiga är att när jag fyndar och shoppar på rea(händer så sällan att jag hittar nåt till nedsatt pris) blir så stolt så då köper jag mer saker bara för att " det är ju så billigt"! Haha, kanske att det lönar sig att bara köpa en grej till ordinarie pris! Haha

Lördags eftermiddagen/kvällen blev en sväng till Västerås för att kolla fotboll då blivande fotbollsproffset Elias;-) intog planen! Kul att se även fast det var svinkallt, match utomhus och tydligen spelar det ingen roll hur mycket man bylsar på sig. Tids nog börjar man frysa ändå!
Var skönt att komma in i värmen igen och C och jag intog en varsin soffa med supergoda varma mackor, kaffe och filmtittande, Hot Chick. Riktigt rolig film måste jag säga!

Storhandling (suck) på Ica igår innan jag begav mig hemåt i snöovädret! Jäklar va me snö det har kommit här hemma inatt. Känns lite sent för snön att komma nu...tycker personligen att våren kan få komma och hälsa på istället!

Idag blir en slödag hemma tror jag! J:s bror är här på besök så dom har dragit ut på en tur med fyrhjulingen i skogen. Fattar inte hur han orkar då han ju jobbat hela natten!
Själv ligger jag fortfarande i sängen, surfar lite och har kollat en film. Sovit skitdåligt inatt och har ångesttryck över bröstet vilket inte gör mig direkt piggare. Vila lite nu så går det förhoppningsvis över! Är så påfrestande det här och det gör mig så ledsen att det aldrig blir nån ordentlig bättring trots månader av kämpande...
Nej som sagt, vila en stund nu och hämta krafter för dagen!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Men vet du??? Då tittade du ju på min Thedde! Han står i mål i Elias lag! Hihi, fniss fniss....



Låter som ni hade en jättemysig helg!



Kraaam

2009-02-23 @ 15:54:03
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Johanna Viksell

Saknar dig :(

2009-02-23 @ 21:51:28
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nina: Ja jag fick det förklarat för mig:-) Härlig grabb det där och fotbollsproffs varning på honom med;-)



Johanna: Jag saknar dig med! Snart är det fredag och då ses vi:-)

2009-02-24 @ 10:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0