Presentshopping!

Its fucking snowing outside!:-( Tokmycket dessutom!
Helt seriöst, nu får vädergudarna ta och bestämma sig! Ska vi ha snö lr ska vi det inte? Det här jäk*a hattandet mellan snö-slask-is-blask-varm-kallt- gör mig crazy!
Kan omöjligt somna om och hade bestämt mig för en promenix men tappade HELT lusten när jag såg ut genom köksfönstret! Näe då sätter jag mig hellre här än frivilligt bege mig ut o snöovädret!

Jaha ja, torsdag idag då! Vad göra?
Vi måste bege oss iväg och inhandla presenter. Känns som ALLA fyller år den här månaden.
69 års kalas på fredagkväll, middag hos Morfar. Vad köpa undrar jag? Alltid lika svårt till nån som har allt och köper det han kan tänkas behöva själv!
2års kalas på lördag, kusinbarnet har redan blivit två år. Okej, var tar tiden vägen? Dock inte lika svårt med present till honom. Funderar på tågbana, typ BRIO. Vet att IKEA har en variant av det också, kanske den funkar. Kläder går väl alltid åt det med då barn har en tendens att "växa så det knakar"!  Nånting av det får det bli!
Min svåger fyllde 24år igår, fira honom en annan dag när han har tid! Pikétröjor är hans favoriter men hur kul är det att alltid köpa det? Måste väl kunna hitta på något annat till honom nån gång, ska försöka med det iaf! Dom har ju precis flyttat till hus så någonting til hushållet kanske vore lämpligt, finns ju massa rum att fylla;-)

Ja sen fyller mosters man i nästa vecka, till honom blir det "bara" en blomma. Kusin fyller 17 veckan efter, en tjej så där blir det ju inga problem. Något fint smycke, smink lr dyligt!
J:s syster blir 23, vilket datum har jag för tillfället glömt...dålig jag är! Hon har precis flyttat in i schysstaste lyan inne i storstan så hon har nog massor av saker hon önskar sig!
Sen blir det en veckas uppehåll i kalasandet tror jag bestämt innan det är dags för min käre Far att bli 55 år! Till honom är presenterna som gott som färdiginhandlade. En golfbag ska han bla. få av oss och lite annat smått och gott! 55 är ju faktiskt lite halvjämt;-)
Kusin fyller efter det och sen är det dags för farbrors födelsedag innan det faktiskt dröjer till April (om jag inte för tillfället glömt nån) innan det är dags igen!

Pust, va me kalasande det är så här i början av året! Vi är ju stor släkt både på min och J:s sida så det är ju sånt man får räkna med!

Nämen jag glömde ju bort, jg fyller ju faktiskt år snart jag me! Den 27:e...
Vad önskar jag mig?;-) Kanske får bli en önskelista här snart, kul!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna Viksell

Ja en önskelista är mer än välkommen :)

2009-02-05 @ 11:33:10
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0