Godnatt!

Imorrn gäller det att lämna plånboken hemma på hatthyllan!
Ska nämligen hänga me min vän Christa  till en av vår hålas smyckesbutiker. Är med som smakråd men jag vet hur det brukar sluta! Vi har väntat till den här veckan då C fick veta att nya smycken skulle komma in nu i dagarna... 
Vågar knappt tänka på hur mycket fint som kommer ligga på disken och vilja följa med mig hem, sist vi var där var det svårt att slita sig och ett nytt sortiment kan ju inte göra det lättare precis?!:-)

Efter det blir det pannkaks kalas för hela slanten! J jobbar några timmar på dagen så jag och C fixar pannkaka till henne och hennes familj och till mig och J! Smaskigt med nygräddad pannkaka med sylt och grädde! Riktig kaloribomb men ibland får man unna sig!
Äta bör man, annars..



Det här är mitt senaste shoppingfynd eller ska jag kanske kalla dom resultatet av bag´n box och internetshopping;-) Snygg kilklacksko från Josefssons! Längtar till våren så dessa år pryda mina fötter!

NU SOVA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0