Sköööönt...

...Är en faktiskt utvilad Alexandra här idag, sovit som en stock flera timmar i sträck. Välbehövligt och så underbart skönt:-)
Inte blir man tröttare av att sooooolen strålar utanför fönstret heller, lovely! Blir en promenix om en stund för en dos av det vackra vädret!

Har mailat om ett pelarbord till salu på Blocket, va skitbilligt så antagligen är det redan sålt men chansade iaf. Det kliar i fingrarna på mig så jag måste ha ett projekt att pyssla med. Bordet är precis ett sånt som jag vill ha och med svart färg på så blir det kanon in till vardagsrummet!
Hittat en del bord i typ samma stil men som redan är färdigmålade när jag surfade runt häromdagen. Hamnade på nån utländsk sida (kommer inte ihåg namnet...) där borden kostade mellan 5-9000 plus frakt! Hmmm, tror inte det va!!! Svindyrt, finns väl miljontals andra saker än ett litet soffbord att lägga pengarna på! Näe då målar jag hellre själv på ett gammalt bord och får det precis som jag vill ha! Kostnad för det, kanske 300;-! :-)

Dags att lyfta på arslet och få någonting gjort härhemma!
Trevlig måndag alla! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0