Skäggiga damen!

Drömde inatt att jag när jag kollade mig i spegeln hade LÅNGA,TJOCKA HÅRSTRÅN fläckvis över hela ansiket! Försökte noppa bort dom men det växte bara ut nya, ÄNNU TJOCKARE! Fort växte dom dessutom!
Mardröms varning där va?!;-)

Jobb för J inatt och så även under natten imorgon! Jag ska va barnvakt hemma hos våra vänner som råkar jobba båda två så Elias behöver en vuxens sällskap. Självklart ställer man upp för vänner som gör så mycket för en själv!
Plus att Elias råkar vara en av världens coolaste 12 snart 13 åringar. Cool lugn, supergullig och med riktig härlig humor. När man som minst anar det kommer den en skön kommentar och han är liksom så omedveten om hur rolig han är!
Tant Alexandra like that a lot!:-)

Snart Alla Hjärtans Dag också!
Blir lite överdrivet såna där dagar tycker jag. Ett datum i almanackan skapar köptvång världen över för att handlarna ska håva in miljarders kronor ... Eftersom jag jobbar i butik vet jag vilken stress och hysteri denna dag skapar. Gubbar som kommer inspringandes med andan i halsen, fem minuter innan stängning för att dom inte vågar komma hem utan rosor till gumman sin. Hur kul kan det vara att lämna över den buketten med rosor när man kommer hem?

Själv uppskattar jag nog en present mer om den kommer helt oväntat vilket datum som helst under året! Som J sa till mig förra året på Alla Hjärtans Dag, "Varje dag tillsammans med dig är som Alla Hjärtans Dag så jag behöver inte ett datum i almanackan föra att visa vad du betyder!" Han är mitt allt och han är klok som en...bok?tok? Va säger man?<3
Här hemma blir det till att laga tre rätters tillsammans med goda vänner. Det är ju trots allt första Alla Hjärtans Dag jag och J inte jobbar på utan är lediga tillsammans så lite extra mys får det bli<3

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: emelie

haha.. skäggiga damen i enköping har du väl sett.. hon som sringer runt med knivar i väskan å stiker rök!! haha.. roligt roligt..!



å jaaa.. alla hjärtans dag är fruktansvärt överskatta.. men som sagt.. vissa behöver en specifik dag då de ska vara extra snälla mot sina nära och kära.. själv försöker man varade varje dag.. haha.. fast ibland är man ju en rikig jävel oxå..! ;)



måste verkligen ta å ses nått snart.. miss U!

2009-02-11 @ 16:30:06
URL: http://emionaventyr.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Emelie: Ja usch, hon är ju riktigt läskig hon! Får verkligen ta och ses nåt snart, miss U to!

2009-02-11 @ 22:41:59
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0