Hej alla!!!

Jag lever...dålig uppdatering här bara.
Tiden och orken går åt på jobbet just nu och räcker inte till så mycket mer än så. Det är skitmycket att göra på jobbet, har häcken full och jag älskar det!! Har sakta men säkert börjat återfå gnistan jag äen gång hade, behöver jag ens s'äga hur sköööönt det är?!:-)

Snart jul och två dagarns ledighet... looking forvard to it.
Snö har vi fått och dagarna blir ljusare., det piggar upp en sliten kropp och själ.
Hade några vänner från jobbet hemma på glöggmys igår kväll, massa mums tröck vi i oss(betona tröck) och proppmätta fortsatte vi kvällen med timamr av skitsnack och gapskratt. Ni vet, en sån kväll som är som bomull för hjärtat!!!
Har lite bilder men hinner inte ladda upp nu...tyvärr.

Ska vara instämplad snart så måste kila iväg hemifrån...

Ta hand om er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0