Godkväll!!!

Det är freeeeedag, naminam smakar det i även fast det den här veckan är jobbhelg som står på schemat.
Jag har ju som ni kanske kommer ihåg börjat jobba heltid den här veckan. Än så länge *peppar peppar* går det väldigt bra, över förväntan faktiskt! Trots det måste jag ju öva på att hejda mig själv, tar ju på mig liiite för mycket ibland. Detta för att jag tycker det är så otroligt roligt att vara igång!!! Men, det sätter ju sina spår, trött blir man...hade nästan glömt bort hur jobbigt det faktiskt är att få ihop sambo, familj, vänner, hemmet och dessutom jobb.
Man vet ju som sagt att man lever... kanske det känns bättre om nån vecka när man liksom är "inne" i allt igen...

Nu har jag precis ätit min fredagsmiddag och ska bänka mig framfört tv:n och idol. J jobbar men vi har hans bror bor hos oss över helgen så jag har sällskap iallafall.

Imrogn är det ju jobbdax igen så blir en tidig kväll för mig!

Puss på er och trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0