Hej er!

Dålig uppdatering här...
Är lite mycket på alla sätt och vis, för att sammanfatta allt så kan man säga att jag vet att jag lever! NU börjar saker och ting iaf lösa sig och förhoppningsvis (håller tummar och tår) bli som vanligt, det är otroligt skönt!!!

Har hunnit med lite adventsmys här hemma iaf... nu väntar jag tills jag får ställa fram mina underbart söta gråa tygtomtar. Sen är det färdig pyntat!!;-) Man blir lite mätt på det när man jobbar med det hela dagarna...

Bjussar på lite adventsbilder från vårt hem!











Å här, ett sanningens ord!



Puss på er!!!

















Kommentarer
Postat av: Fru P

Men gud så fint!!!!! Önskar jag vore så där pysslig o fick så där fint hemma!

2009-12-03 @ 16:24:12
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kanonfint men var är de RÖDA tomtarna någonstans??? Nä jag får nog komma å styra upp det här jag, annars blir det ju ingen jul!!! Du kommer väl förbi å smakar på Rocky road godiset jag ska göra i helgen? Lööööve ya puss puss

2009-12-03 @ 19:54:23
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0