Snart måndag igen...

Nu är det söndagkväll igen då och om bara ett par timmar går vi in på ny vecka.
En ny vecka innebär ändringar i min arbetsprövning. Jag ska öka på från tre till fyra abetsdagar, fortfarande 3½ timmar per dag men som sagt så blir det ju ändå mer arbete.
Är med blandade känslor och en del oro i kroppen men det ska gå bra har jag bestämt mig för. Jag kan ju fortfarande styra över planeringen och som jag känner nu kanske jag istället stannar kvar nån dag och kör några extra timmar då.
Jag har alltid fungerat så att när jag väl är på jobbet så kan jag vara där hur länge som helst, jobbar hellre många timmar i sträck än att dela upp dom på flera dagar. Blir stressad när jag har ont om tid och kan koncentrera mig bättre och göra ett bättre jobb om jag har god tid på mig. Dett värsta jag vet är att komma till jobbet och typ räkna minuterna tills man ska gå hem igen...hua. (Även fast det är skönt att gå hem!;-)

Bla, bla, bla va jag svamlar... Det visar sig hur jag lägger upp timmarna. Jag ska ju som sagt känna efter
vartefter och egentligen inte planera i förväg. Skulle det skita sig en dag och jag har planerat in en massa måsten så blir det pannkaka av alltihop. Aja Baja säger vi om sånt!!!

Tidig uppgång imorgonbittti så kanske man skulle tänka på refrängen och nanna kudden snart, men först krypa ner bredvid älsklingen i soffan.

Har haft en alldeles underbar helg med J och i goda vänners sällskap. Tack för att ni finns allihopa, ni gör allt det svåra så mycket lättar att stå ut med! Älskar er!<3

Hörs i veckan vänner, hoppas ni haft en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0