Mulle!

Igår fick jag för mig att baka bullar. Ja jag vet,det var hundra grader varmt och kvavt under gårdagen men bestämmer jag mig för något så ska det ske på en gång!
Sagt och gjort så blev det bullbak under eftermiddagen och framåt kvällningen tog vi med oss ett par påsar färska bullar och begav oss hem till ett par kompisar.
Trevligt sällskap, fika och kortspel var det vi sysselsatte oss med och det var mysigt som alltid.
Vi spelade Mulle, ett kortspel som våra vänner lärde oss förett bra tag sen och sen dess spelas det i stort sett varje gång vi träffas, ja nästan iaf. Skitkul är det och man kan välja om man spelar i lag eller individuellt. Självklart kör vi lag, killar mot tjejer, lite mer spännande då!;-)



Idag har vi kanonväder här hos oss så tror bestämt vi beger oss iväg för uteaktiviteter vid huset. Finns ju en del att göra och allra helst nu när det inte blivit ett jota gjort under hela helgen...
För mid del är det frukost time nu, har precis kommit hem från en timmes promenix med vovven. Lovar er att det är
riktigt, riktigt varmt ute!:-)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Fru P

Men åh va gott!!!



Jag e likadan. Har jag bestämt mig så blir det bara så - oavsett väder eller andra omständigheter :-)



Baka bullar är jag dessutom en JÄVEL på. Är det något jag kan så är det baka bullar :-)



MULLE!!

2009-08-05 @ 10:20:11
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vill också ha bullar :)

2009-08-05 @ 20:29:34
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0