Lördag hela veckan, lördag hela veckan, lördag...

Helg igen och  som vanligt springer tiden iväg. Idag har vi varit en sväng till västerås för inhandling av present till lille William som fyller 2 år på onsadg, helt sjukt va fort tiden går. Blev en gullig liten barn fåtölj till lillprinsen, han kommer sittasom en kung i den!;-)

Haft goda vänner hemma på middag ikväll och som vanligt blev det en mysig, lyckad afton. Jag lagade fläskfilé med chili och timjanbakad potatis, tzatsiki o sallad och till dessert hade J bakat hemgjoda maränger. Smarrigt och nu rullar man fram som vanligt efter en mysmiddag, men det är det ju värt.

Vad jag ska sysselsätta mig med under morgondagen är fortfarande ett frågetecken, kan inte bestämma mig för vad jag vill göra. Tatueringsmässa på Munchen Bryggeriet är ett förslag som jag gärna vill och har sett fram emot under en längre tid. Men, efter mässan i torsdags mådde jag lite halvdant. Tar på psyket att vara bland så mycket folk och så, är inte van just nu och kanske borde jga ta det lite lugnare för tillfället. Vill inte riskera att bli dålig igen med tanke på att det är jobb på måndag morgon.
Kusinen fyller år så födelsedagskalas är ett förslag och så har vu ju J:s hus och utbyggnad som alltid behövs fixas med, det finna ju en hel del att göra där!

Med andra ord är jag lite kluven... hoppas på en god natt sömn så får vi se vad jga beslutar mig för imorgon. Nu ska jag ta fram mysfilten och krypa ner i soffan bredvid min älskling och riktigt njuta av att ha honom hemma och att han är en del av mitt liv!<3 

Hoppas ni har en trevlig helg allihopa!
Puss o Kram /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0