Less man blir...

Å va irriterad jag blir!
För ett par veckor sen, ja 2 och en halv för att vara exakt. Så skickade jag efter presenter till mitt älskade gudbarn. Hon fyller år nu på fredag och därför var ju ute i vad jag tycker var god tid för att hinna få hem det vi planerat att ge henne.
Hon har precis fått en lekstuga som ska inredas och jag har hittat så fina grejer som skulle passa perfekt i en sexårings lilla stuga.
Tror ni paketet har kommit? NÄÄÄÄE!
Trots bekräftelse på beställningen där det dessutom stog att det skulle ta 3-7 arbetsdagar så har det inte kommit... ringde upp och får veta att dom ligger efter... GAAAAAH, skicka ut ett mail om det då!

Det blir alltid så här när jag själv tycker jag är ute i god tid, då ska någonting strula...
Nu har jag alltså idag o imorgon på mig att hitta på någonting annat...inte det lättaste när man är en velputte som jag!

Hon är värd det allra bästa min älskade lilla Tindra så nu ska jag ge mig ut på present jakt!

Kommentarer
Postat av: Fru P

Dryyyyyyyyyyyyyygt!!!

2009-08-05 @ 14:40:33
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0