Ett par snabba rader...

...hinner jag med innan det är dags för födelsedagsfika hos moster min. Augusti är verkligen kalasmånad i vår familj så det gäller att motionera rejält för att kunna frossa i tårta och andra godsaker som bjuds på.

Annars har jag ju börjat min arbetrstäräing nu, andra dagen i dag och än så länge går det över förväntan. Jag fixar timmarna utan några som helst problem och det är så skönt att vara tillbaka. Enormt mycket har hänt i företaget sen jag gick på min sjukskrivning, allt har blivit mycket bättre och jag ser verkligen fram emot att komma tillbaka helt när den dagen kommer.
Hade ni frågat mig för några månader sen så var det knappt att jag ville tillbaka alls, som sagt så förändringarna lett till så ycket positivt och ger mig så mycket fördelar så jag verkligen längtar dit nu! Så skönt, både för mig och mina kollegor!

Men...skynda långsamt var det ju jag skulle göra och jag märker redan nu att det komemr bli svårt. Tur jag har folk runt omkring mig som står med piskan och inte klåter mig skena iväg förmycket!;-)

Måste kila nu... hörs senare!:-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du klarar allt och det vet du!!! Bara kom ihåg att ta det i den takt som känns bra. Hoppas vi ses på söndag, älskar dig puss

2009-08-20 @ 21:38:51
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0