Vardag igen!

Ja så har Påskhelgen passerat i en rasande fart. Trevligt sällskap och god mat har förgyllt våra dagar samt att vi njutaigt av att J varit ledig och vi får spendera tid tillsammans!

Påskdagen, alltså i söndags var det barndop i Tillinge Kyrka för lille Towa. Mysig och alldeles lagom tid spenderades i kyrkan för att sedan förflytta oss till Towas farföräldrar för smörgåstårta och tårta. Mumsigt och väldigt trevligt att träffa alla. Massvis av fina presenter fick den lilla prinsessan som dagen till ära var klädd i sötaste lilla klänningen man kan tänka sig och med ett stort leende på läpparna från det vi kom till det vi gick! En sådant snällt litet barn vill vi också ha den dagen det är dags! Sånt kan man väl önska?;-)

Söndagskvällen landade vi hemma i Mike och Christas soffa! God mat serverades och sen drack vi kaffe ocoh pratade skit ända fam till midnatt. Christa o jag klistrade framför datorn för shopping till vår kommande resa. Nu blev det dock ingenting köpt denna kväll men hittade endel som nog kommer att beställas iaf!
Nu är det snart bara en månad kvar tills vi åker, ska bli så jäkla kul och underbart skönt att komma hemifrån även om det inte är särskilt långt bort egentligen. Återstår bara att lösa hundvaktsfrågan men det ska nog ordna sig, är en bit på väg iaf!

Imorrn blir det till att ringa doktorn, innan J blir riktigt arg för att jag vägrar ringa och boka tid;-) Har fortfarande en fruktansväd värk i hals och öron samt en huvudvärk från helvetet. Näsblod har jag haft till och från sen igår natt så någonting är ju inte som det ska kan man säga. Blir ju som vanligt så jävla ororlig så jag inte vet var jag ska ta vägen men så fort  läkarbesöket är över så ska det väl förhoppningsvis gå över!

Nu en promenad hem till vänner för en kopp kaffe!
Trevlig kväll alla!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0