Solen skiner, himlen är blå!

Vilket underbart vårväder vi har i vår stad idag, så mysigt och idag har det blivit tillochmed två riktiga långpromenader!

Har skitont i mina öron, haft smärta där en längre tid men som det värker nu har det inte gjort förut. Stramar och värker och nu inatt började det även värka ner i halsen. Ibland känns det som om hela örat dras ihop som med ett snöre och så blir jag yr och mår illa... Det är faktiskt lite synd om mig. Måste nog kollas upp men VILL INTE gå till doktorn, känns som jag ändå  springer där titt som tätt som nån jäkla hypokondriker. Fan, jag som typ aldrig va sjuk förut och ytterst sällan behövt söka upp läkare efter att ha väntat in i det sista. Nu kommer allt på en gång:-(

Jaja... hoppas det går över!
Nu ska jag slänga ihop nån middag med kyckling...
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Nina

Aj det låter inte skönt alls..... kanske kolla upp.Kan ju va en bautaförkylning på gång o¨xå...hoppas det snart går över!



KRAM

2009-04-02 @ 09:51:11
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Fru P

Men gumman. Klart du måste springa till doktorn igen! Hellre en gång för mkt än en gång för lite...



Kryakramar.

2009-04-03 @ 08:31:15
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0