Påskharen hälsade på mig igår:-)

Fick en påskpresent av mor och far igår, inget påskägg utan ett paket!:-)



Handvårds Kit från MaryKay:-) JIIIIIIIIPPI!

Har tidigare  provat mammas kit och det är helt underbart. Händerna blir som silke, jag som annars har jätte torra  händer, smörjer och smörjer men utan vidare bra resultat fastnade direkt för den här.
Nu är den verkligen i dyraste laget så jag är faktiskt för snål för att köpa den.
Förstår ni hur GLAD jag blev när jag helt oväntat fick hela kitet igår! TACK! TACK! TACK!

Mamma säljer deras produkter, hon har precis börjat. Jag har faktiskt köpt och testat deras foundation, den är superbra. Håller sig hela dagen samt att den är dryg. Min systers  flaska räckte i 5månader. Det är ju kanon om det gör det för mig också,den jag använt förut fick jag köpa ny efter typ 1-1½ månad.
249 lr 269 har jag för mig den kostade... klart värd varenda krona!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Inge avundsjuk alls ;) Vad heter din foundation?

2009-04-12 @ 15:02:34
Postat av: Anonym

Mary Kay är grymt bra.. har du provat deras brun utan sol??!! hur bra som helst! å den färgar inte lr nått överhuvudtaget!! :)

2009-04-13 @ 14:31:03
Postat av: emelie

glömde att skriva att de va ifrån mig sist.. haha.,. sorry..!



hoppas du haft en kanonhelg! får verkligen ta å ses nått snart nu.. puss

2009-04-13 @ 14:31:57
URL: http://emionaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0