Kissnödig kanske?

Matte, sluta blogga jag ä kissnödig!


Snääääälla matte, sluta blogga och res dig ur soffan nu så går vi på promenad!!!

Ja, skulle denna lurvtuss kunna prata så skulle det just nu låta typ sådär...
Så här har hon stått och psykat mig med stirrande blick till och från i över en halvtimme;-)

Så är väl inget annat att göra än att ställa ifrån sig kaffekoppen och dra på sig gympabrallorn och träningskorna och bege sig ut i solen som redan strålar så vackert på himlen trots tidig morgon!
Känns motigt nu men som alltid blir det underbart bara man tar sig iväg!

Trevlig lördag på er alla!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja du lär ju få pallra dig hit och fixa min blogg också :) Puss lav ya

2009-04-26 @ 14:43:12
Postat av: Alexandra

Johanna:

Det är en snäll Isabell som gjort det åt mig:-)

Isabellicious.blogg.se



Jag kan INTE, haha. Skulle nog riskera att paja hela alltihopa då:-)

Puss love U darling

2009-04-26 @ 17:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0