Godmorgon...Gäääääsp!

Ännu en härlig morgon då soln skiner in genom fönstret, hur ljuvligt är ïnte det på en skala?
Underbart om ni frågar mig! (förutom att jag blir påmind om att fönsterns MÅSTE tvättas, suck:-()
Man behöver det här ljusa nu efter en lång, mörk, kall vinter. Få sig lite dagsljus samt en ta emot solens underbara strålar, det mår man gott av!

Upptäcker dock nu lagom till när det börjar bli varmar ute att jag behöver shoppa lite nytt och fräscht att klä mig i!
Ny vårjacka vet ni ju sen förut att jag vill ha, en kort snygg skinnjacka skulle inte sitta fel kan jag lova.
Satt en stund igårkväll och klickade hem ett par nya toppar, dock så finns det så otroligt mycket fint så måste lugna mig lite och verkligen bestämma mig för vilka jag egentligen vill ha och kommer att använda!
Jeans är inte länge sen alls jag köpte, ett par veckor bara så där får jag väl lugna mig lite;-)
Som alltid, tycker jag iallafall så tröttnar jag lätt på dom underkläder jag har och kan absolut aldrig få nog av att shoppa loss på det. Så jävla tråkigt att prova Bh:ar dock men klart värt det i slutändan om man hittar någon riktigt snygg och med bra passform!
Alltså lite nytt, ljust och fräscht är vad jag vill ha och nu tänker införskaffa mig under den närmsta tiden!

Har ett problem ocks, värsta I-lands problemet!;-)
Är så att vi ska åka med våra vänner på en weekendresa till Helsingfors i slutet av maj. Där ska vi bla. på fest en av kvällarna och har bestämt mig för att klä mig i klänning!
Är väldigt sällan jag klär mig i det faktiskt men när jag väl gör det så trivs jag faktiskt riktigt bra i det. Nu pratar vi inte nån prålig, rysch pysch, paljettig sak utan någon snygg, fräsch festblåsa! Sällan man hittar någon som känns så där riktigt perfekt faktiskt!
Nu då till problemet jag har!
Var f-n hittar jag då denna "lilla svarta"?
Har kollat nätet typ hundrafemtiomiljoner gånger.... finns en hel del men ingen som känns självklar.
Har iofs hittat en, på en hemsida från en butik i London. Nu va klänningen ganska dyr, blir lite snål efetrsom det är ett plagg maninte kommer använda särskilt ofta. Sen tillkommer ju även frakt, har inte ens vågat kolla vad den går på! Antar det kommer att kosta skjortan!

Ja som sagt, i-lands problem har jag denna tisdagsmorgon så har någon ett tips på bra partyklännings affärer eller hemsidor så hojta gärna till! Alla tips mottages gärna;-)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Prova forever21.com eller asos.com dom brukar ha fina klänningar!

2009-04-07 @ 13:52:42
URL: http://ezenhall.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Carro, redan gjort men tack för tipset:-)

2009-04-07 @ 14:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0