Det är fredag, solen skiner och nu är våren är inte alls långt bort!

Ja för nu kan det ju bara inte komma mer snö?!
Näe för då blir fröken Sjöberg arg och det vill nog vädergudarna inte vara med om;, ingen annan heller för den delen! ;-)

Är så underbart när den första riktigt värmandevårsolen gassar på, två dagar i rad har det blivit en kopp kaffe på trappsteget ut på balkongen. Så jäkla skönt och solen värmer verkligen!!! Ååååååhhh nu får man lite hopp om att det faktiskt snart är sommar, men först en förhoppningsvis underbar vår i vårt land.
Ska om nån vecka fia iordning lite på balkongen här hemma i lägenheten, vill lägga in sån där snygg, mörk trall och köpa ny möbelgrupp, nån snygg kruka och lite lyktor så blir det nog mysigt även fast den tyvärr ju inte är så stor.
Tur man har pojkvän, vänner o familj med hus och tomt så man kan grilla och sånt någonstan när den tiden kommer...
Oj, oj, oj va jag längtar till sommarn nu känner jag...man ska inte börja tänka så där;-)

Har ringt och försökt boka en tid för mina idiotöron o puckohals. I vissa stunder gör det jävla ont så jag kräks så någonting måste ju vara fel!
Men, lika bra som jag tycker om mina öron just nu lika bra tycker jag om sköterskan som svarade i telefonen.
VARFÖR? är det alltid otrevliga, bittra kärringjävlar som sitter i växeln när man ringer nånstans. Alltid ska jag väl inte säga, ibland kan man faktiskt ha turen att hamna hos en trevlig. Va förvånad man blir då! Guldstjärna till dom!
Jaja, denna var i allafall mycket otrevlig och grinig och skulle ringa upp under förmiddagen efter att ha pratat me doktorn.
Det systemet fattar jag inte heller, prata med doktorn? GE MIG EN TID FÖR I HELVETE!
Oj.oj. oj ...lugna ner sig lite kanske!
Hrm...
*suck*

Så, trevlig fredag på er allihopa! Hoppas solen lyser på dig denna underbara vårdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0