Var bara tvungen...

Har lyckats hålla mig undan från att klicka på varor till mig själv under julkappsshoppingen men idag kunde jag inte stå emot.
En riktigt snygg kjol och topp som kommer passa superbra till mitt stövelfynd på tradera som jag inte heller kunde stå emot. Jag har verkligen ett starkt shoppingbehov, älskar att shoppa men på sista tiden har jag faktiskt inte varit så sugen. Vet inte varför men har liksom bara köpt det nödvändigaste. Mat och lite grejer till hemmen och så julklappar så klart. Så tycker faktiskt inte att jag behöver ha dåligt samvete för dom här inköpen!

Vi ska ju eventuellt på 30+50 års fest nästa lördag, beroende på dagsformen. Å självklart måste man ju ha någonting nytt och fräsch att klä på sig då. Sen kommer ju jul och nyår så mina inköp kommer säkerligen bli använda...:-)

På tal om tradera förresten, I  just love it! Har inte varit medlem där särskilt länge. Hade av någon anledning fått för mig att det skulle va krångligt att handla där... Men så är ju icke fallet, är ju supersmidigt och man kan verkligen ha tur och hitta riktiga fynd. Superbra grejer för inga pengar alls, toppen! NU har jag ännu inte handlat särskilt mycket med några fynd har det allt blivit!

Nu är det Bonde tittande i soffan under en filt och med en varm kopp te, ensam tyvärr men imorgon är JOcke ledig så då är vi två som sitter här!

PusseliPuss


Kommentarer
Postat av: emelie

ja vet.. tradera är guld värt... en kompis här i uppsala tipsade mig om de.. hon köpte ett par helt nya skor... grymt fina för endast 6:- !! Helt sjukt vad billigt de är.. och man kan hitta världens bästa grejer där inne ju!!! :)

2008-11-27 @ 20:24:35
URL: http://emionaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0