Söndagskväll

Helt otroligt hur fort en helg kan rinna iväg, redan söndagkväll och här sitter jag i soffan under en gosig ullpläd! Gått långpromenad med vovven och va helt genomfrusen när jag kom in. Mysigt att det ligger lita snö på backen men man är inte van vid kylan ännu. Samma visa varje år!

Kollade alldeles nyss på Ensam Mamma Söker, jag tycker så  mycket om den serien. Passar på att kolla när Jocke jobbar då det inte är ett av hans favoritprogram! ;-)
Snart är det dags för dom ensamma mammorna att välja, deras val känns ganska självklara tycker jag men man vet aldrig! Som jag sa så tycker jag så mycket om den här serien och när man ser hur nykära och puttenuttiga dom är så får jag en sån där pirrande känsla i kroppen. Jag känner igen mig själv i dom, den där känslan är helt fantastisk och går liksom inte att beskriva. Man vet bara att det är SÅ rätt!
Snart har Jocke och jag varit tillsammans i ETT helt år, ett underbart år som verkligen visat att det finns någon för alla. Efter ett antal nitlotter hade jag gett upp hoppet om kärleken men så stog han där. Min drömprins som ger mig så mycket kärlek och som får mig att våga ta emot den och även ge kärlek tillbaka! Som sagt, nästan ett helt år och ändå sitter den där härliga, pirrande känslan kvar i magen. Ett bevis på att jag hittat rätt:-) I Love Him, han ger mig  styrkan att orka!

Va sentimental jag blev nu...tårögd faktiskt, Lite känslig kanske;-)
Hade ju tänkt kolla sex and the city nu men det kanske blir för mycket, återstår att se.

Det var allt denna gång.
Önskar er en fortsatt trevlig söndagskväll och en god natts sömn!
Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Känslan finns kvar för mig också fast det har gått tre år :)

2008-11-16 @ 22:27:17
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: emelie

åhhh.. jag är så glad för din skull vännen..!!! så glad att du hitatt den rätta... :) du är värd det!!!vi måste ta å styra upp nått den här veckan.. saknar dig alldeles för mycket nu ju när jag läser din blogg... hmm.. middag imorrn eller nått..?? :)

2008-11-17 @ 15:55:41
URL: http://emionaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0