Snö, Sol och Klappar

Det är helt otroligt men jag är faktiskt nästan helt färdig med allt julklappshandlande. Helt otroligt eftersom jag, som jag nämt tidigare brukar irra omkring i ren panik i butikerna dagarna innan jul för att hitta den perfekta klappen som bara blir blaha blaha.
Klapparna känns till och med genomtänka och som att dom kommer passa, hoppas jag iaf. Roligast är ju iaf att handla till alla små barn. Små gulliga klädesplagg, leksaker och pysselgrejer, ja allt man kan tänka sig!
Som sagt så är jag ju bara nästan klar vilket betyder att jag måste bege mig till IKEA någon dag framöver. Inte mig emot då det råkar vara en av min favvo affärer. Tänkte även passa på att köpa lite smått och gott till lägenheten och även lite grejer hem till Jocke. Här ska fixas och donas:-)
Annars har jag faktiskt beställt det mesta via postorder till denna jul, så skönt att sitta där i lugn och ro och klicka sig fram och tillbaka, jämföra och ångra sig för att sedan kanske vilja ha igen... ja så kul har jag om dagarna! Men bra blir det tillslut och inte behöver jag trängas och köa heller vilket är ett stort plus!

Gick en skogspromenad med vovven idag. Så härligt när snön kommit och gjort skogen till en riktig trollskog, Tur att jag va ute medan det var ljust, annars hade det nästan blivit lite kusligt...
Jag har suttit och kollat efter resor här ikväll, suget att åka till värmen är stort! Även fast vi va två veckor i Turkiet i augusti i år så vore det inte fel att dra iväg igen... Jag tycker om vintern, om den kommer med mycket snö och lagom med kyla men ändå finns suget efter sol alltid där. Allra mest dom dagarna när det är grått och trist och slaskigt ute, usch för sådana vintrar!
Men Men, vi får se när vi kommer iväg. Lär väl dröja ett tag iallafall  så tills dess får jag drömma mig bort och kolla på gamla semsterbilder!

Nu ropar kudden att den vill ha sällskap!
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0