Godmorgon världen!

Haft en kuslig dröm inatt som också visade sig vara en nästan sanndröm, läskigt sånt där. Burr!!!

Igår var det mysig hemmakväll hos bästaste Johanna med familj, lika trevligt som alltid!  Godis och annat smaskigt stog på schemat och även IDOL  och Singing Bee tittande.  Ja IDOL förresten, vad säger man? Varför röstar man inte ut dom som inte kan sjunga, det dom är där för att göra. Konstigt hur svenska folket resonerar...
Älsklingen min jobbar natt hela helgen så kom hem till en nästan tom lägenhet, vovsingen var ju hemma såklart så blev en promenad innan det var dags att krypa ner i bingen och bege sig in i drömmarnas värld!
Har faktiskt sovit hela natten och det mina vänner hör inte till vanligheterna nuförtiden. Vaknade inte förens Jocke kom hem imorse, mysigt och tryggt att ha honom hemma igen! Pigg som en mört rusade jag upp ur sängen. eller rusade och rusade, det är fult att ljuga;-) Gått en långpromenad med vovven ochnu tänkte jag surfa vidare här i cyberspace...

Ha en bra dag, var ni än befinner er i världen!
Puss o Kram Alexandra





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0