Egoistisk jävla kärring!

Har ju spenderat förmiddagne på stadens Badhus. Nu kommer då frågan: Varför kan folk inte titta till sina barn iställlet för att sitta nersjunkna i en plaststol helt inne i dagens Aftonblad och fullkomligt skita i vad deras små kottar har för sig. Oansvariga är vad dom är! Visst, nu ska jag inte dra alla över en o samma kant men dagens händelse gjorde mig verkligen skitförbannad! 

Vi hade precis entrat simhallen jag och mitt gudbarn och var påväg mot bassängen... Vid poolkanten på den lite större simbassängen står en pojke i kanske 5-6 års åldern. Han ropar glatt  och försöker få kontakt med sin mamma som några meter bort sitter bakom sin tidning, helt i sin egna lilla värld.Hon vinkar lite tnonchalant till sin son fortfarande sittande bakom sin tidning. Pojken, utan varken simringar eller liknande hoppar i bassängen(som är alldeles för djup för honom att bottna i) han sprattlar lite med armarna, försöker ta sig till vattenytan men sjunker likt en gråsten ner mot bassängens botten.
Jag som står inte alls långt ifrån mamman sliter bort hennes tidning och skriker några väl valda ord till henne samtidigt som jag springer och hoppar i bassängen för att få upp pojken som är totalt chockad när jag får upp honom till vattenytan! Allt gick så snabbt och vilken adrenalinkick jag hann få... Den stackars pojken var jätteleden, för att inte tala om min lilla TIndra som stog där i sin lilla söta bikini undrandes var hennes Alexandra skulle ta vägen,, Jag trodde du skulle lämna mig Alexandra, hur skulle jag ta mig hem då? Du har ju mina kläder i ditt skåp?Pluttan!

Mamman till pojken,som nu hasade sig fram till poolkanten tittade på pojken och sa: -Du måste lära dig simma nu O, jag orkar inte hålla koll på dig heeela tiden. När ska mamma få vila?

Jävla kärring rent utsagt!!! Inte tröstade hon pojken och mig bara blängde hon på! Argare och argare blev jag men efter ett när jag lugnat ner mig något gick jag för att prata med henne igen...inte ens då verkade hon förstå allvaret i det hela utan satt återigen bakom sin tidning i sin egen lilla värd. Sonen, ja han satt nu i babypoolen och innan vi skulle  åka hem kom han fram och knackade mig på axeln och sa: -Jag tycker om dig! Stackars barn som fått ett sånt pucko till morsa...

Man undrar varför vissa människor skaffar barn när dom är så egoistiska och sätter sig själva i första hand!?

Usch och fy vilken början på dagen! Kvällen hoppas jag blir lugn, älsklingen ska iväg och jobba och jag tänker inta soffan och kolla Ensam Mamma Söker. En prommis med hunden efter det och orkar jag så blir det någin riktigt bra feelgood film efter!

Hörs senare,
puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy faaan vad arg jag hade blivit, hur kan bete sig så som mamma!!! När ska mamma få vila? Ja det skulle du ha tänkt på innan ditt pucko!!! Bra gjort Alex men jag hade inte väntat mig något annat från dig. Pusselipuss

2008-11-16 @ 18:47:39
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: emelie

vilken jävla piiiiip!!!!!!!!!! åhh... jag hade nog slagit nå hårt i skallen på kärringen... åhh...!! arg man ska fan få ta en föräldrakörkort innan man får skaffa barn!! den lagen ska vi nog inbföra... eller vad tycker du..??? JAG ÄR PÅ KRIGSSTIGEN!!!! grrrrrrrrr...

2008-11-17 @ 15:52:34
URL: http://emionaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0