Tisdag

Imorse gick vi upp tidigt för en promenix med vovven innan Jocke begav sig tll Köping och jag hoppade av i Enköping. Uträttade lite ärenden och gick en sväng i dom få butiker som staden har att erbjuda. Mötte upp moster för en lunch innan jag skulle till läkaren. Det besöket gick b och för första gången på länge känns det som det går framåt i mitt hälsotillstånd...en härlig och mycket efterlängtad känsla som förut känts långt långt bort. Än är jag inte i mål men jag ska ta mig dit, det sista som överger en är väl hoppet!Eller?!

Levererat en del av min servis som jag har ligger ute till försäljning på blocket. Herregud vilket veligt folk det finns här i världen... Förstår mig inte på vissa? Ringer man på en annons så är man väl intresserad av att köpa objektet i fråga? Det trodde jag iaf men vissa verkar bara vara ute för att krångla och vela. Usch...blir Tradera nästa gång så man slipper den ringande telefonen och överfulla mailboxen med  mail fulla av onödiga frågor och liknande... Eller hur Johanna, har du  Crosstrainern kvar?;-)

Haft efterlängtad myskväll med älsklingen min ikväll samt gått en långpromenad med vovsingen. Så skönt med frisk luft och inte varje dag man har turen att ha sällskap med sig!

Imorrn blir det städning och pyssel i hemmet och till helgen beger vi oss hem till mig igen! Men innan dess ska jag umgås med Johanna och Wille på Torsdag, alltid lika trevligt och något att se fram emot. Tror vi skulle kolla tapeter, superkul:-)

Säger natti natti och sov så gott!!!

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha ja aldrig mera blocket för min del, tradera rocks!!! Vi ska leta molntapeter till Willes rum på torsdag så det så ;) Puss

2008-12-03 @ 12:18:32
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0