Min brasa;-)

OM den satans brasan slocknar en gång till ger jag upp och skruvar upp elementen på fulleffekt och kryper ner under duntäcket!
Jag suger på att tända brasa och jag blir på dåligt humör när jag fryser! Ingen bra kombination kan jag lova!

Hatar Biltemakatalogen, den brinner så jävla dåligt!

Älskar
Ena-Håbo Tidningen, Brinner förfulla muggar och ger oss ett varmt hus:-)

Just nu  HATAR jag dom båda eftersom ingen av dom vill samarbeta, WTF??? Ena-Håbo Tidningen, Work with me please! Vill ha min älskade brinnande brasa!

//Alexandra, som bara har känsel i åtta av tio tår! BURR!!!


Kommentarer
Postat av: emelie

haha... jo ja vet... tär på kroppen att vara sjuk.. man blir blå och kall.. nästan lika kall som du när du inte får igång brasan... men nu är jag varm iaf.. haha.. kan de bero på alvedonen som gör mig höög+??!! :)

2008-12-15 @ 14:14:15
URL: http://emionaventyr.blogg.se/
Postat av: Ullis

Förlåt men.. hahahaha :)

2008-12-15 @ 15:11:17
URL: http://ulricas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0