Jag har bara en önskan på min lista iår...



Vi ska fira Jul i ett rött hus på landet, sittandes framför den öppna spisen och kanskt till och med laga en del av maten på gammal vedspis. Riktig jul a la Bullerbyn men utan snö blir det ju inte samma sak!
Hur ska den riktiga julkänslan infinna sig om det här slaskvädret håller i sig, fy så tråkigt. Å stackars alla barn som även iår får låta pulka och dylikt stå kvar i förrådet.

Nej, det här går inte!
Tomten, jag önskar mig snö på julafton! Du har bara en vecka på dig så dags att sätta fart!!!
Har varit snäll, jag loooovar!

Puss


Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag håller med! Önskar mig snö varje år! Speciellt till födelsedag, jul och nyår. Det infriades på födelsedagen, lite halvt iaf.. Så jag ska önska allt jag kan till jul nu, och vara så snäll som jag bara kan :)

2008-12-17 @ 17:12:55
URL: http://ulricas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0