Irriterad till 1000

Alltså hur många velputtar ska man behöva stöta på egentligen??? Det enda jag vill är att få delarna till min servis sålda, köp den eller gör det inte, ganska enkla val tycker jag!

Vore den inte värd så mycket skulle jag tamigfan kasta sönder den och skänka bort som mosaik! Men då ska väl folk veta exakt mått på mosaikbitarna och om man kan köpa bara två bitar även fast jag skrivit att det inte går och så ska jag väl helst leverera dom till Jokasjervi, Helst till fots och sen limma ihop alla bitarna för dom vill nog ha dom som koppar, lr kanske en kanna. Nej förresten som en bordsskiva...sen kommer dom på att dom inte tycker om mosaik, och beige är ju verkligen inte deras färg så då får jag glatt promenera hem igen. Barfota denna gång eftersom jag i ren frustration bitit sönder mina skosulor!

Ursäkta ett snurrigt och lite smått aggresivt inlägg men ibland måste man och jag blir så jävla irriterad!!!

//
Förbannad Alexandra som hatar när folk inte vet vad dom vill och blandar in mig i det och som dessutom tycker man ska skänka bort saker till dom.  

Ringer på en annons om jag inte är helt säker på att jag ska köpa, så det så!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0